frågor-amanda

Jag känner dig:
[] Inte alls.
[] Jag vet vem du är.
[] Ganska bra.
[] Mycket bra.
[] Alldeles för bra.

Vi har:
[] Träffats.
[] Kramats.
[] Pussats.
[] Hånglat.
[] Legat med varandra.
[] Smsat.
[] Pratat i telefon.
[] Sovit i samma rum.
[] Pratat med varandra.
[] Gått på bio tillsammans.
[] Badat.
[] Bråkat.
[] Skrattat hysteriskt åt ingenting.

Du är:
[] Fin.
[] Söt.
[] Vacker.
[] Cool.
[] Knäpp.
[] Rolig.
[] Smart.
[] Het.
[] Snäll.
[] Underbar.
[] Snygg.
[] Duktig på att få mig att må bra.
[] Random.

Vi är:
[] Vänner.
[] Nära vänner.
[] Mycket nära vänner.
[] Bästa vänner.
[] Barndomsvänner.
[] Släkt.

Jag:
[] Älskar dig.
[] Vill att du ska smsa mig.
[] Vill att du ska lämna mig ifred.
[] Vill att du ska sätta denna på din status så att jag kan gilla/kommentera.
[] Tycker om dig
[] Är glad över att jag träffat dig.
[] Saknar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bellamandas.blogg.se

vi är två tjejer som gillar dansa, fotboll, rita, sjunga, teater :) vi heter bella och amanda.

RSS 2.0